Tuesday 24 October 2017

Trading Alternativ For Dummies Review

Trading Options for Dummies Tänk på handelsalternativ, men inte säker på var du ska börja. Trading Options For Dummies börjar dig från början med tydliga steg-för-steg-råd om hur du använder toppalternativsstrategier för att minska risken samtidigt som du ökar din inkomst och förstorar yourMore Tänk på handelsalternativ men inte säker på var du ska börja. Trading Options For Dummies börjar dig från början med klara och stegvisa råd om hur du använder toppalternativsstrategier för att minska risken samtidigt som du ökar din inkomst och förstorar din pensionsportfölj med index, eget kapital och ETF-alternativ. Den här engelska-engelska guiden förklarar de vanliga typerna av alternativ och hjälper dig att välja rätt för dina investeringsbehov. Du hittar ut hur man väger alternativkostnader och fördelar, kombinerar alternativ för att minska risken och bygga en strategi som gör att du kan vinna oavsett vad marknaden kan medföra. Du kommer att lära dig grunderna i marknads - och sektorsanalys och vad du ska leta efter när du försöker ut en ny optionsstrategi. Du hittar också vad du behöver veta om alternativspecifikationer och mekanik. Upptäck hur man: Förstå alternativkontrakt och order Bestäm och hantera din risk Bevaka dina tillgångar med hjälp av optioner Handelsalternativ på värdepappersutbyte Skydda dina rättigheter och uppfylla dina kontraktsförpliktelser Målgrupper med teknisk analys Minimera potentiella förluster och optimera belöningar Karta ut din plan för attack Begränsad din nackdel när du handlar trenden Kombinera alternativ för att begränsa din positionsrisk Förmån av börshandlade fonder Knapp in på volatilitet för handelsmöjligheter Aktivera sidobevægelser Handelsoptioner är allvarliga affärer. Handelsalternativ för Dummies ger dig den experthjälp du behöver för att lyckas. Mindre Få en kopia Vänner Recensioner För att se vad dina vänner tyckte om den här boken, var god och registrera dig. Community Reviews Michael Davis betygsätt det gillade det Komplett recension tillgänglig på min blogg Davis Falk. Anledningen till att denna bok inte är för dummies är att ämnet är så komplicerat. Endast en sida behövs för att förklara de olika typerna av alternativ, men hur man använder dem, och när man ska använda dem tar mer än ett kortfattat utseende. För dem. Läs hela recensionen Vendula B betygsätt det gillade det Boken är en bredare grund översikt för orörda rookies i handelsvatten. Avslutad läsning på 2 dagar - mycket lätt att läsa. ROBERT MONTI betygsatta det tyckte inte om det över 1 år sedan RC betygsätt det gillade det verkligen Kundrecensioner Ive använde Dummies böcker mycket tidigare eftersom de vanligtvis är bra introduktioner till komplicerade saker som du inte känner till. Jag hade samma förväntningar på den här boken. Boken är inte särskilt välskriven eller organiserad, och det är inte en bra introduktion till alternativ om du inte har någon erfarenhet av dem. Författaren dykar in i många komplicerade strategier utan att först ge goda förklaringar till de grundläggande begreppen. Det är också fullt av typsnitt och grammatiska fel. Jag klagade över boken till en vän som hade samma erfarenhet med det, och han lät mig låna en kopia av Michael Sincere. 34Förståelse Options34 är en bra introduktion: välorganiserad, välskriven, det tar ett bra linjärt tillvägagångssätt för att förklara grunderna och sedan anställa dem. Slösa inte bort dina pengar på Dummies-boken - få 34Förståelse Options34 istället om du letar efter en introduktion till detta ämne. En person fann det här till hjälp Utmanande ämne gjordes allt mer av den här boken Boken är full av grammatiska fel. Medan jag kunde förstå vad författaren menade med meningen med meningen, uppmuntrar det faktum att detta kom genom bevisläsningssteget mig inte. Jag har bara läst de första 100 sidorna och kan rapportera att de två första kapitlen tjänar till att rikta läsare till ytterligare kapitel i boken. Jag antar att detta är vanligt för 34Dummies34-serien, men det var slöseri med att läsa dessa inledande kapitel. Slutligen skulle boken ha förbättrats med några exempel som illustrerar matematiska begrepp. Som annonserat kan boken vara en följeslagare till häftet som din mäklare ger dig när du är auktoriserad att börja handla alternativ men läsare borde förvänta sig att behöva komplettera den här boken med internetforskning. Caveat Emptor. Var denna recension till hjälp för dig Du har bedömt detta för hårt. Alternativ är ett område som är väldigt komplext och, om något, dumpade författaren det för mycket. Det finns många sätt att göra misstag med alternativ. Den här boken gör ett bra jobb att täcka grunderna och bortom. Om du har problem med att förstå delar av det, klandra inte boken. Ämnet är svårt för de nya till det. Ta din tid med detta material. Till skillnad från andra studieområden kan det vara fel i alternativen som kostar dig pengar. Medan författaren listar några fördelar och nackdelar med pappershandel, fann jag att det skulle vara användbart för mitt eget lärande. Leta efter en mäklare som erbjuder detta. Detta kommer också att hjälpa dig att vänja sig till mekaniken för öppnings - och stängningspositioner utan att riskera faktiska pengar. Dessutom behöver du inte behärska de många strategier som diskuteras i boken för att utnyttja alternativen. Du kan köpa enkla samtal och sätta och få hävstångseffektivitet samtidigt som tiggarna är enkla. Författaren har skrivit mer avancerade böcker när du är redo att gräva in i statistiken djupare. 33 personer hittade detta bra bra inblick i introduktionen av alternativ för nybörjare En person tyckte att den var till hjälp Lite föråldrad Av Charles Mixon den 22 november, 2015 Boka är lite föråldrad. Det förklarar hur alternativen heter varför är det inte långt. De tar ungefär månader att vara månadsvis, dagens är de varje vecka. Täcker risken väl, och så strategier. Fortfarande njut av att läsa det och lärde dig några nya saker. Var denna recension till hjälp för dig Det var ok att läsa, men var tvungen att mycket. Av AZPERACHA den 12 september 2014 Det var ok att läsa, men fick mycket information som inte är relevant för det faktum Varför jag köpte boken. Jag ville ha en överblick över handelsalternativ och några fakta i handeln, men den här boken gick till stor del i handeln, vilket gjorde det svårt att förstå. Var denna recension till hjälp för dig Bra bok för mäklare och optionshandlare Av Gary R den 9 juni 2016 Bra bok för mäklare och optionshandlare att borsta upp på grundval och avancerade strategier. Alternativ för dummies Cheat Sheet Handelsalternativ är lite annorlunda än handel lager, men de kräver både forskning och studier. Om du ska handla alternativ är it8217 viktigt att du känner till ordertyper, hur man läser förändringar på marknaden med diagram, hur man känner igen hur aktieförändringar påverkar index och alternativ och hur indexen byggs. Trading Order Types En mängd olika ordertyper är tillgängliga för dig när du handlar aktier några garantier utförande, andra garantipris. Den här korta listan beskriver populära typer av handelsorder och en del av handelsterminologin du behöver veta. Marknadsorder: En marknadsorder är en som garanterar genomförandet på den nuvarande marknaden för ordern som prioriteras i handelsköken (t. ex. handelsbok) och marknadens djup. Begränsningsorder: En gränsorder är en som garanterar pris, men inte utförande. När du lägger en gräns på en order kommer den att behandlas som en marknadsordning om: När du köper är din gräns på eller över det aktuella marknadspriset och det finns tillräckligt med kontrakt för att tillfredsställa din beställning (till exempel begränsa för att köpa till 2,50 När priset är 2,50 eller lägre). När du säljer är din gräns vid eller under det aktuella marknadspriset och det finns tillräckligt med kontrakt för att tillfredsställa din beställning (till exempel begränsa för att köpa till 2,50 när priset är 2,50 eller högre). Slutbeställning: En stopporder, även kallad stop-loss-order. är ditt riskhanteringsverktyg för handel med disciplin. Ett stopp används för att utlösa en marknadsorder om optionspriset handlar eller flyttar till en viss nivå: stoppet. Stoppet representerar ett pris som är mindre gynnsamt än den nuvarande marknaden och används vanligtvis för att minimera förluster för en befintlig position. Stop-limit order: En stop-limit-order liknar en vanlig stopporder, men det utlöser en gränsorder i stället för marknadsordningen. Även om det här låter väldigt tilltalande, så är det mycket att du frågar mycket när det gäller den specifika marknadsrörelsen som behöver ske. Det kan förhindra att du lämnar en order som du behöver lämna, och utsätter dig för ytterligare risker. Om stoppet nås, går marknaden mot dig. Varaktighet: De två primära perioderna då din beställning kommer att vara på plats är den aktuella handelssessionen eller följande session om marknaden är stängd tills beställningen avbryts av dig eller mäklaren rensar ordern (eventuellt på 60 dagar 8212 kontrollera med din Mäklare) Avbryt eller ändra: Om du vill avbryta en aktiv order gör du det genom att skicka en avbeställningsorder. När instruktionerna är slutförda får du en rapport som meddelar dig att ordern har avbrutits. It8217s möjlig för att ordern redan har genomförts, i vilket fall du får en rapport som anger att du var för sen för att avbryta, fylld med utförandebeskrivningen. Det behöver du inte säga att du kan avbryta en marknadsordning. Ändra en beställning är lite annorlunda än att avbryta en eftersom du kan ändra en order på två sätt: Avbryt den ursprungliga ordern, vänta på rapporten bekräfta avbokningen och ange sedan en ny order. Skicka in en annulleringsbyte eller byt ut ordning, som ersätter den befintliga ordern med de reviderade kvalifikatörerna, såvida inte den ursprungliga beställningen redan gjordes. Om det händer avbryts ersättningsordern. Diagram som används för att spåra investeringar Prisdata används i diagrammen för att ge dig en syn på marknadshandelns verksamhet under en viss period. Följande lista ger dig nedgången på några av de diagramtyper du kan stöta på när du spårar dina investeringar: Linjediagram: Detta diagram använder pris mot tid. Enkeltprisdatapunkter för varje period är anslutna med en rad. Detta diagram använder vanligtvis stängningsvärde. Linjediagram ger stor 8220big picture8221 information för prisrörelser och trender genom att filtrera bort bruset från period8217s intervalldata. En fördel med linjediagrammen är att fler mindre rörelser filtreras ut. En nackdel för linjediagram är att de inte ger någon information om styrkan i handeln under dagen eller om luckor inträffade från en period till nästa. Öppna-High-Low-Close (OHLC) stapeldiagram: Detta diagram använder pris mot tid. Period8217s handelsintervall (låg till hög) visas som en vertikal linje med öppningspriser som visas som en horisontell flik på vänster sida av intervallraden och slutkurserna som en horisontell flik på höger sida av intervallraden. Totalt används fyra prispoäng för att konstruera varje stapel. OHLC-diagram ger information om både handelsperiodens styrka och prisspridningar. Med ett dagligt diagram som referenspunkt berättar en relativt lång vertikal bar att prisklassen var ganska stor för dagen. Lysstake diagram: Detta diagram använder pris kontra tid, liknande ett OHLC-diagram med prisklassen mellan det öppna och det stänga för perioden markerat med en förtjockad stapel. Mönster som är unika för detta diagram kan förbättra daglig analys. Lysstake kartor har tydliga mönster tolkningar om slaget mellan tjurar och björnar som bäst tillämpas på ett dagligt diagram. De innehåller också interperioddata för att visa prisklasser och luckor. Hur finansiella index konstrueras För att hjälpa till att förstå förändringar i finansindex måste du veta hur indexen byggs. Indexer skapas inte lika (ja, en är). Finansiella index är uppbyggda på tre olika sätt: Prisviktat: Gynnar aktier med höga priser Börsvärde: Gynnar aktier med högre kapital Lika dollarvägda: Varje aktie har samma inverkan Hur förändring av lager påverkar indexer Ett finansiellt index är ett mätverktyg Av priser för grupper av aktier, obligationer eller råvaror. En förändring i ett lager övergår till indexändringar. Några exempel är: När ett dyrt lager faller i ett prisviktat index leder det till större flyttningar ner i ett index jämfört med minskningar i ett billigare lager. Dow är ett exempel på ett prisviktat index som påverkas mer av Boeing (handel nära 100) än Pfizer (handel nära 25). Ett marknadsvärde-vägt index, som SampP 500, påverkas mer av högre aktiemarknadsaktier oavsett pris. Trots att Microsoft endast kan handla med 30 per aktie är dess marknadsandel enorm 8212 cirka 290 miljarder. När den rör sig upp eller ner skapas en större förändring i SampP 500 än, säger Amgen, som handlar på 55 per aktie, men har bara en marknadsandel på cirka 64 miljarder. Samtliga aktier i ett likvärdigt vägd index ska ha samma inverkan på indexvärdet. För att hålla indexet balanserat krävs kvartalsjustering av lagren. Detta förhindrar att ett lager som har sett stora vinster under de senaste tre månaderna från att ha för mycket vikt på indexet. Kundrecensioner Människor som skriver om aktieoptioner är glada i det arcane folket i sin handel. De suger sannolikt med skratt som deras olyckliga läsare snubblar över 34Greeks34, eller försöker dechiffrera taktik som kallas efter fjärilar och scavenger fåglar. Vill ha lite ostabbar matte Jo det är där också. När författarna till den här boken inser att de sannolikt skriver för dummies blir det mer eller mindre läsligt men resten av tiden finns det en betydande utmaning för genomsnittet, under genomsnittet eller till och med den lite över genomsnittliga läsaren. Bäst läs över en energidryck med en miniräknare och oroa pärlor på det färdiga. Ett bättre val kan vara 34Getting Startat i Options34 av Michael C. Thomsett. 2 personer tyckte att det var till hjälp av A. C. den 7 januari 2012 Jag är säker på att författaren vet om alternativen själv, men hes ingen författare. Jag fann mig mer dummare efter att ha läst den här boken. Spendera inte din tid och pengar på den här boken, hitta en annan istället.